اتحاد مسلمانان آمریکا یک شرکت قدیمی را به خاک سیاه نشاند (+عکس)
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت
 
باشگاه خبرنگاران - یک شرکت تولید کننده بستنی در آمریکا با سابقه ای نزدیک به 100 سال به دلیل توهین به یک مشتری مسلمان در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است و شرکت بستنی سازی " Wilcoxson " در شهر " Livingston " در ایالت مونتانا در غرب آمریکا با یک معضل بزرگ رو به رو شده است.

اخیرا یکی از مشتریان مسلمان محصولات این شرکت در صفحه مربوط به کارخانه در شبکه اجتماعی سوالی را در مورد استفاده این شرکت از ترکیبات نشات گرفته از خوک پرسیده است. این مصرف کننده با اعلام اینکه یک مسلمان است از مسئولین خواسته بوده است در صورت استفاده از ترکیبات حاوی خوک در محصولات خود، وی را مطلع کنند.

اما مدیر این شرکت با بی ادبی تمام در پاسخ به این مشتری این گونه جواب داده بوده است: ما تحویل جنسی برای بیرون از ایالت نداریم بخصوص در پاکستان !!!

این مشتری مسلمانان پس از مشاهده این پاسخ، این گونه جواب داده است: "پاسخ شما بسیار بی ادبانه است. من دیگر از محصولات شما استفاده نمی کنم و مسلما آن را به دیگران هم توصیه نمی کنم."



پس از برملا شدن این پرسش و پاسخ، شرکت یاد شده با حجم بسیار فزاینده ای از انتقادات نه فقط از طرف مسلمانان بلکه از سوی تعداد زیادی از مردم غیر مسلمان آمریکا قرار گرفته و این پاسخ مدیر شرکت مذکور را " نفرت انگیز " و " نژاد پرستانه " تلقی کرده اند.

این اقدام روشنگرانه و همدلانه مسلمانان آمریکا، تبعات زیادی برای این شرک قدیمی داشت و با تحریم و بایکوت محصولات آن توسط مسلمانان، ضربه سنگینی به این کمپانی وارد شده به گونه ای که همه مدیران آن از وحشت ورشکستگی، به تکاپو افتداه اند تا دل مسلمانان را به دست آورند.

" مت شیفر " مدیر این شرکت که انتظار این حجم گسترده از انتقادات را نداشته است زبان به عذرخواهی و بهانه تراشی برای این حرکت خود باز کرده است.

وی درباره علت این پاسخ توهین آمیز خود توجیه خنده داری آورده و گفته است: "من در زمان نوشتن آن پاسخ خواب آلوده بودم و به آدرس و توضیحات مشتری دقت نکردم!"

شیفر هنچنین برای خاموش کردن این اقدام هماهنگ مسلمانان اعلام کرده که برای حفظ این تشکیلات با 100 سال قدمت، حاضر است برای حفظ هویت شرکت استعفا بدهد.





:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: